Apple maps vs. Google maps

19.12.2012 21:38

Jednou si takhle jedu do Prahy a napadlo mě, že bych mohl otestovat a porovnat Apple Maps a Google Maps, které před pár dny vyšli. Tak jsem nastavil navigování do Prahy na Náměstí Republiky 1, kde leží obchodní centrum Palladium.

Navigace od Googlu mi také svým asistentem říkala, co mám dělat. Google asistent mluvil lépe česky než asistent od Applu. Tak jsem jel dál, obě navigace mi ukázali podobný čas dojezdu, ale když jsem vypnul datové služby, tak navigace od Googlu chvilku váhala, ale navigace od Applu okamžitě zareagovala a šla v pohodě. Jediné co mě u Apple map vadilo bylo to, že neukazuje všude názvy ulic narozdíl od Googlu. A ještě to, že jsem se nemohl posunout mapu dopředu.
Apple Maps
 
Google Maps
 
Gogle Maps
 
Apple Maps
 
Pokyny Apple Maps
 
Pokyny Googl
 
 
 
Oliver Krátký